Besökare

fredag 30 mars 2012

Presentation av mig själv





Syrran till vänster och jag till höger



Mickaela Jansson heter denna tös som är så fruktansvärt dålig på att blogga i perioder.  Tjugotre hela år blir jag i sommar och undrar varför tiden jämt  har så bråttom för. Bor fortfarande hemma av den anledningen att alla mina djur som jag älskar av hela mitt hjärta bor här och utan dem klarar jag mig inte. Jag äger själv 6 kaniner, en och en halv häst och en katt. För övrigt finns det även 2 katter till, två fåglar och två getter på gården. Jag total älskar att bo på landet och kan inte i min vildaste fantasi se mig boendes i en lägenhet då jag är övertygad om att jag kommer börja klättra på väggarna till slut.



Jag gillar att göra saker, bygga, snickra och fixa saker. Jag blir totalt rastlös av att sitta stilla hela tiden. I mellan åt kan jag dock bli riktigt lat och verkligen inte orka ta tag i någonting. Men vem känner inte så i mellan åt?



Djuren är mitt liv och jag har fått höra många gånger att jag är en riktig djurvän. Jag till och med räddar möss från katterna. Ett hopplöst fall? Ja kanske men kärleken för djur är så stor och jag är stolt och glad över att ha den egenskapen. Jag tror att omtänksam, snäll och stor djurvän beskriver mig rätt så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar