Besökare

måndag 6 januari 2014

Mina ord

Snart ett och ett halvt år sedan jag skrev här och så mycket har hänt sen dess. Jag har helt lagt undan detta med skrivande på både blogg och andra sidor jag förut spenderade en hel del tid på. Jag har tappat bort mig själv lite på vägen och har bestämt mig för att hitta tillbaka.

Thengilya och jag kämpar på, hoppning i skogen är en ny favorit och jag har även upptäckt att jag har en liten dressyrhäst i damen tack vare snälla Cattis. Det har blivit många ridturer i diverse väder under detta år tillsammans med Nettan och Prana. Nu har vi även hennes dotter och Sessan med på turerna. Det går i trehundra när dom små far fram men kul har vi.


Ser verkligen fram emot en nytt år med kanske lite mindre motgångar än vad 2013 gav. Många härliga ridturer med världens bästa gäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar