Besökare

fredag 7 september 2012

Sommaren hitills i bilder


Lite bilder som tagits under sommaren, dock mest mobil bilder då det inte varit skojigt att ta några foton under denna sommar.

Here we go =D
Bad i grustaget med prana på släp

Thengilya och jag hade väldigt mysigt tillsammans i hagen. Trött var hon som bara den!

Vi kan lugnt ta sådana här bilder för vi vet att vi är världs snygga i verkligheten XD

Det började lossna för Nettan och Prana.

Om man bara är en ryttare och två hästar och den ena hästen inte vill stanna  ensam kvar, ja då tar man den andra på släp. Å har man planerat bad och galopp ja då blir det bad och galopp =)

Thengan väntar på att få nya dojjor. Oj va vi har slitit ner skorna bra denna sommar!

trött och gosig tjej

Nettan fick en annan sadel och vips åkte läderna ner 3 hål! Nu blir det bara kast med liten nettan nån gång i bland!

Vi lånade Christians familjs bakgård och släppte hästarna där en stund på våran längre tur. Vi  behövde ju lite mackor för att orka rida hem igen.


Jag lyckades få twar, åt antibiotika och var tvungen att skydda mig från solen. Självklart under den perioden då det var som varmast och soligast.

Vi har "härjat" i skyttorp många gånger denna sommar.

Jag och min älskade Fästman <3 td="td">


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar